رفیق

خدا کنه منظور حرف هام رو فهمیده باشین

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ
مادرم بهم میگه ... باشه تو روشن فکر !!!

این دفعه میخوام از وسط داستان شروع کنم نه اول ...

تو اکثر بحث های سیاسی من و مامانم به این جمله ختم میشه .... ولی وقعا چرا ؟؟

چرا نسل اول انقلاب اینجوری هستن ... مادرم شما انقلاب کردید من که انقلاب نکردم ... همش میگید اون موقع آزادی نداشتیم ... گفتید آزادی یعنی دفاع از اعتقادات ، یعنی مبارزه با استعمار و ...

ولی مادر من این انقلابی که به نسل من رسیده دیگه بوی آزادی نمیده ..

هم نسل ـی های من خجالت میکشن حرف از دین بزنن ... دختر های نسل من خسته شدن از این که تو مدرسه و دانشگاه به خاطر حجاب برترشون مسخره بشن ...

میگم آزادی نیست چون مسئولین خیلی راحت با دشمن های کشور عزیزم هم صحبت میشن به بهانه فردای بهتر ...

مادرم بوی استعمار میاد ... حس نمیکنی


فکر کنم باز تند رفتم    ولی ...


نمیدونم چرا اینجا این حرف ها رو زدم ... خدا کنه منظور حرف هام رو فهمیده باشین ...
  • ۹۴/۰۹/۰۴
  • هامون

نظرات (۶)

درسته و  بسته به این داره آزادی رو تو چی ببینی
پاسخ:
آزادی رو من تو متنم گفتم ...
چقدر واقعی نوشتی، جامعه الانِ ما ، یه نموره انگار نماز و صلوات و . . . باعث میشه آدم خجالت بکشه تو جمع..!!!!
پاسخ:
مرسی که منظورم رو فهمیدی
نمیدونم به خاطر چیزایی که باعث آرامشمون میشه خجالت میکشیم متاسفانه :)
پاسخ:
بله متاسفانه
بسیاری از بحث های ماهم همینه...
من نسل های مادرو پدرم رو مقصر میدونم البته نه کاملا.. اونا خواستن بچه هاشون راحت باشن وآزاد دریغ از اینکه هر آزادیی که واقعا آزادی نیست...
یاعلی (علیه السلام)
پاسخ:
آزادی که درباره اش حرف زدم فکر نکنم خارج از آزادی واقعی باشه ...
  • آریانا م.ف
  • همشو  قبول دارم اما یه جملش رو نه که فکر کنم بدونی کدوم جملست. اما بهتره چیزی نگم. خوشحالم که میتونیم با عقاید هم کنار بیایم دوست خوبم.
    ممنون
    پاسخ:
    بله فکر کنم بدونم کدوم جمله اس
    من فکر میکنم که هرچیزی در این دنیا خوبِ مطلق نیست. کم و کاستی هایی داره . 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی