رفیق

باید برگردم رفیق

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ

سلام

دقیقا 282 روز از مطلب قبلی من میگذره و من 282 روز بزرگتر شدم و با کلی اتفاق های عجیب .... اما هنوز رفیقم رو پیدا نکردم

من الان با 282 روز قبلم خیلی فرق کردم .... انقدری که نمیدونم سبک نوشتم چه طوری بود ... برا همین چندین بار مطلب هام رو مثل دیوونه ها میخوندم

ولی نه

اینی که هستم رو مینویسم

شاید خوب ..... شاید بد ....


باید برگردم رفیق ..... باید برگردم به خودم ..... گمش کردم ..... باید پیداش کنم ....


پس می نویسم تا پیداش کنم .... این بار خودمو ن تو رفیق

  • ۹۵/۰۶/۰۵
  • هامون

نظرات (۲)

خوش اومدین:)
پاسخ:
ممنون
بعد 282 روز سلام:)
پاسخ:
سلام


ممنون که بعد 282 روز سر زدی به وبلاگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی