رفیق

یک سال بزرگتر از یک سال قبل

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ب.ظ
بازم سلام ..!

بازم مثل وقتایی که بدجور حالم بده اومدم تا یه پست بنویسم ... که آروم بشم

آروم ... هه ... آروم

همه چی خوبه ... ولی من خوب نیستم ...

از نگاه اطرافیانم میفهمم عوض شدم ... ولی مگه قبل چجوری بودم؟؟ ... الان چجوریم؟؟ مگه باید جوری باشم اصلا؟؟

من خودمم ... یک سال بزرگتر از یک سال قبل ...

بدم میاد از حرف های بی پایان ... ولی هرچی تلاش میکنم پایانی برا حرفم پیدا نمیکنم ...

دیگه نمیدونم چی درسته چی غلط .. منی که همه به منطقی بودن و معقولی تفکر قبولم کرده بودن ... منی که ادعای خوب بودن میکنه ...

تعداد آدمایی که بهم میگن آدم خوبیم خیلی کم شده ... پس دارم بد میشم ... پس بد شدم 
  • ۹۶/۰۳/۳۱
  • هامون

نظرات (۲)

  • من دلم پاکه ...
  • 🙂نخیرم تو ادم خیلم خوبی هستی ...کی گفته....
    غمت نباشه باوااا....بقیو وللش....😉👍
    پاسخ:
    مرسی عزیزی
    به نظرم بیشتر دیگران نگاه نمی کنن به اون چیزی که درسته بلکه اگه واسشون مفید باشی، به نفعشون باشی میگن آدم خوبی هستی! 

    چه بسا بد نشدی، بهتر شدی!  
    پاسخ:
    اینم حرفیه ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی