رفیق

رفیق من همین حوالی ـست

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ب.ظ

سلام عرض میکنم

سلام ـی به گرمی روز های قبل ... طول کشید تا دوباره خودم رو آماده کنم برای نوشتن ... 44 روز از مطلب قبلی ـم میگذره و من دوباره با هزاران چرایی و نادانی دست به کیبرد شدم ... ببخشید که نتونستم به وبلاگ ـتون سری بزنم ... شاید در زمانی دیگر بتونم جبران کنم.

خیلی خب لفظ قلم صحبت کردن کافی ـه ...

امروز تو مترو صحنه ای رو دیدم ... خیلی ها اون صحنه رو همراه من دیدن ....

یه مرد که فکر کنم بیمار (معتاد) بود روی صندلی های مترو خوابیده بود و جای سه نفر رو گرفته بود ..

بعضی ها چپ چپ نگاه میکردن ... بعضی ها آه می کشیدن ...

رفتم رو به روی اون مرد نشستم و بهش خیره شدم ... یاد چند روز پیش افتادم که مردم با خشونت وارد پارک شدن و معتاد ها رو از اونجا فراری دادن ...

آیا واقعا کار درستی کردن ؟! شاید من هم جای اونها بودم و محله ام رو ناامن میدیم همین کار رو میکردم ...

باز یاد خبری افتادم که وزیر بهداشت درباره 4 هزار میلیارد دربافتی از دولت بابت بدهی بیمه ها میگفت ... 4 هزار میلیارد

نمیدونم چه جوری این مطلب رو ادامه بدم چون هرچقدر تلاش میکنم اون چیزی که تو دلم هستش رو بنویسم نمیتونم

.

.

.

بی خیال اصلا کاشکی این مطلب رو شروع نمیکردم ... ولی بزار بگم

رفیق من همین حوالی ـست شاید به کمک من احتیاج داره ... باید کمک ـش کنم  ... باید از حرف های مفت و بی ارزش دوری کنم ... حرف هایی مثل .. به من چه، وظیفه دولتِ ... چرا مسئولین کاری نمیکنن ... و ...

بیا رفیق من به همشهری هامون، به هم وطن هامون یه جور دیگه نگار کنیم ... نگاهی دلسوزانه نه مستکبرانه ... نگاهی برای کمک نه برای تمسخر ...


نمیدونم شاید رفیق من همین حوالی ـست باید پیداش کنم

  • ۹۴/۰۸/۲۵
  • هامون

رفیق

معتاد

کمک

کمک کردن

نظرات (۸)

  • روانشناس روانی
  • هرکسی تو این مملکت یه جوری حالش خرابه:(
    پاسخ:
    شاید ...
    سلام و خیر مقدم :)
    امیدواریم فاصله این متن با متن بعدی 44 روز نشه.. اعتیاد خیلی سخت و دردناکه خیلی هاشون خسته شدن ولی توان بلند شدن برای از نو شروع کردن ندارن.

    پاسخ:
    ممنون

    دقیقا ولی میشه باز کمکشون کرد
    حقیقتا مسئله همینه
    ما ابدی همیشه یک نگاه دلسوزانه داشته باشیم
    حتی در راستای اصلاح امور
    حتی به مسئولین
    به هر حال اونا هماشتباه میکنن
    ما با این نگاه دلسوزانه است که میتونیم به اونا هم تذکر بدیم

    پاسخ:
    البته حرف شما درسته ولی من نظر دیگه ای دارم که بعدا براتون میگم...
    کسی که معتاد شده، خودش خواسته که اینطور باشه. و اینکه میگن تاثیر دوست و رفیق ناباب بوده و اینا رو من درست نمیدونم.
    آدم تا خودش چیزی رو نخواد، خدا هم نمیتونه به اون کار وادارش کنه.
    پس خودشون کردن که لعنت بر خودشون باد.
    البته در کمک کردن به کسی که نیازمند هست من مشکلی نمیبینم.
    پاسخ:
    این همون نگاه مستکبرانه است رفیق من
    نگاهی دلسوزانه نه مستکبرانه....لایک
    پاسخ:
    مرسی
    حالا بهش نگاه کردین چی شد ؟
    پاسخ:
    تا آخر مسیر به این موضوع کمک و پیدا کردن راهی برای اون فکر میکردم ... و به این که خدا رو شکر که ..... خدارو شکر
  • پآییــزک :]
  • واقعا کاش میشد کاری کرد ... و حداقل اگه کاری نمی کنیم ، نمیخوایم بکنیم یا هر چی ، رفتار ِ درستی داشته باشیم .... :(
    پاسخ:
    موافقم ...


  • آقای جوگیر
  • معتاد اسیر هست
    مثل اینکه دست و پای کسی بسته باشد بعد ازش بخوایم بدود
    باید از اسارت رها بشن بعد که آزاد شدند ازشون انتظارات آدم های آزاد رو داشته باشیم
    پاسخ:
    خیلی خوب بود مرسی از نظر زیباتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی