رفیق

چقدر حس بدیه بخوای دو شخصیت رو داشته باشی
چقدر بده بخوای چیزی که نیستی رو نشون بدی
چقدر ادم باید ترسو باشه که برای ترسش یه شخصیت دیگرو بازی کنه

ولی بالاخره یه روز باید این اتفاق می افتاد.

عوض شدن و برگشتن به چیزی که هستی

ولی مشکل اینه الان با کلی ادم روبه رویی که تو رو یه جور می شناسن و فکر میکنن تو مث اونا فکر میکنی

میترسم
میترسم از خودم
میترسم از رو به رو شدن با اونا

نـــه دیگه نمیتونم برگردم به همون شخصیتی که داشتم و بازی میکردم .. و نــه میدونم چجوری میتونم ادمای اطرافم رو با این شخصیتی که هستم قانع کنم

حس حبابی رو میکنم که یکی سوزن زده و اون حباب دیگه نیست ......

ولی میدونم، مطمئنم، قسم میخورم ... شاید عوض شدم .... ولی عوضی نه



  • ۹۵/۰۹/۲۷
  • هامون

نظرات (۲)

شاید عوض شدم .... ولی عوضی نه
همین خیلی خوبه...
چه هوایی

چه طلوعی

جانم 

باید امروز حواسم باشد 

که اگر قاصدکی را دیدم

آرزوهایم را 

بدهم تا برساند به خدا ..

#سهراب_سپهری
پاسخ:
خیلی خوب بود .. مرسی که سر زدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی