رفیق

کی فکرش رو میکرد

چهارشنبه, ۱ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۳۸ ب.ظ

کی فکرش رو میکرد..

موقعیتی که توش هستم رو حتی توی خوابم نمیدیدم .. همیشه یه نــه بزرگ توی ذهنم بود و قبول کرده بودم که نمیشه

من بخوامش و خانواده م قبولش کنن .. شوخی قشنگی بود..

میدونی به نشدن و نرسیدن خو کرده بودم.. مگه تلاش نکرده بودم؟ مگه به رو به رو خانواده م وایسادن فکر نکردم؟ مگه التماس نکردم؟

.

.

راستش خودم فکر میکنم وقتی روزی که شکستم... خدا دلش برام سوخت .. شایدم میخواست بشکنم تا بفهمم و درک کنم ارزش این موقعتی که هستم رو...

 

کِی شکستم؟

بماند رفیق

  • ۰۰/۱۰/۰۱
  • هامون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی