رفیق

تنهام رفیق

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ


خیلی تنهام رفیق ...

انقدر تنهام که نمیتونم به اطرافیانم این رو بگم که .: من تنهام ... :.


نمیدونم از کجا شروع کنم شاید بهتر باشه اصلا شروع نکنم شاید گفتن این حرفها ...  این جا ... تو فضای مجازی مشکلی رو حل نکنه ولی خب اینم برای خودش یک راه حله ...


خیلی ها معنی تنهایی رو نمیفهمن ... شاید چون خودشون تا حالا باهاش مواجه نشدن ... فکر میکنن تنهایی یعنی این که کسی کس دیگه رو نداشته باشه ... همین ... خب تا قسمتی این حرف درسته ولی این حرف کامل نیست ......... من تنهام با این که خیلی ها دور و ورم هستن ... خانواده .. رفیق ... فامیل ... اما .. اینها تنهایی من رو پر نمیکنن ...

همه هستن ولی انگار نیستن ...

بزارید روز از زندگیم رو براتون تعریف کنم:

خب من معمولا ساعت7 صبح از خواب بلند میشم و اماده رفتن به شرکت میکنم (از خود تعریف نباشه برنامه نویس نرم افزار هستم) تاکسی - مترو  .... ساعت 10 میرسم شرکت ... خب کار کار کار کار کار ... تا ساعت 6  .. بعد راه می افتم میام به سمت خونه. مترو - تاکسی ساعت 8 الی 9 میرسم خونه بعد شام میخورم و یه کم کنار خانواده و دوباره میرم سر PC و کار کار کار .... تا 1 الی 2 میگیرم میخوابم ....


این یکی از روزهای زندگی من بود ....


ادامه دارد ...


تا اینجا فعلا کافیه راستی خوشحال میشم درباره زندگی من نظر بدید...

  • ۹۴/۰۶/۱۴
  • هامون

تنهام رفیق

رفیق

نظرات (۴)

خوش بحال وقتی بچه بودیم فک میکردیم  که تنهایی یعنی وقتایی که کسی خونه نیست
ممنون از حضورتون
پاسخ:
ممنون از حضور شما
  • تسنیم بهادری
  • سلام
    زندگی هرکسی یه جوره از زندگیت شکایت نداشته باش
    شما اگه سختی نکشی ب اسونی نمیرسی
    پشت هر موفقیتی یه همتی باید باشه ...

    مرسی که سر زدی بازم ازاین کارا بکن!!!!
    پاسخ:
    ممنون از نظرت

    شاید حق باتو باشه

    حتما دوباره به وبلاگت سر میزنم
    زندگی خیلیامون همینه
    تکرار مکرر کارهای هر روزه
    حالا این وسط بعضیا راحت ارتباط برقرار میکنن و با اطرافیانشون همصحبت میشن، از غما و درداشون میگن و خودشون رو سبک میکنن
    بعضیام مثل شما تنها میمونن
    حالا یا نمیتونن این ارتباط رو وصل کنن
    یا تنهایی رو ترجیح میدن به ارتباط
    پاسخ:
    مشکل من یه هم صحبت خوبه

    وگرنه من از تنهایی منتفرم



    ممنون که سری زدید
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • داشتن یه رفیق که وقت تنهایی به راحتی بتونی در خونه اش رو بزنی عاااالیه !
    و صد در صد لازم !

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی